Apr 8, 2011

pretty little gun


mina kläder från orphanarms kom idag. lycklig är jag.

Apr 4, 2011


igår firade man sina tjugofyra år med tre underbara kvinnor. det blev indisk curry och kladdkaka. mmmm

Mar 31, 2011

tjugofyra

jaha, så blev man tjugofyra. hur gick det till?


jag fick i varje fall ett ritbord. det har jag önskat mig länge.


Henrik Fexeus bok och Murakami Harukis böcker 1Q84 (har bara fått den andra delen än!)


Sen så åts det smörgåstårta. mmm


och sen paj.


och kladdkaka och cheesecake!



jag försökte se polergeist med. men fan, jag somnade..

Mar 14, 2011

highway blues



trots alla olyckor och hemskheter som skett denna helgen fick jag åter lite inspiration till att fortsätta med min dracula efter att ha sett "Horror of Dracula" från 1958. Jag har även längtat till ett Japan som knappt finns idag, genom Will Fergusons bok Hokkaido Highway Blues. Sessan har givetvis gjort mig sällskap hela dagen.

Mar 11, 2011


photo: sinkdd

Trots det hemska som har hänt idag i hela japan vill hela jag, varenda liten del, varenda litet fiber i min kropp tillbaka till tokyo. jag hoppas inte olyckan blir värre än så här.

Mar 4, 2011

the brain eatersd


jaha, vad gör jag i min säng, helt ensam en fredagskväll? suger lite gör det faktiskt.. men har ingen energi då jag bara jobbar,jobbar,jobbar. jobb imorgon med och på söndag. men för att inte känna mig helt värdelös har jag jobbat på mitt nya projekt. eller ska man säga ett utav mina nya projekt? min dracula är inte färdig än men trots det gav jag mig på en ny teckning som jag ska rama in. Jag älskar ju gamla skräckfilmer och det finns inget vackrare än gamla planscher av sådana filmer. “The Brain Eaters” är mitt första projekt. Efter det blir det “die monster die!” och “not of this earth”.

Feb 22, 2011

matchbox


i fredags natt hittade man konstiga lappar och på morgonen därpå hade man en fin frukost med fina människor.


sen var man även vid havet en runda. riktigt kallt dock.

Feb 15, 2011

wonton


på den lediga dagen blev det kaffe och a lá "kinamat" med Amanda. finfint. Nästa gång blir det sushi.

Feb 8, 2011

mintmintmint


hittade självklart denna chokladkakan på hyllan i affären. och självklart har jag lyckats kränga hela med. jävlaskit.

Feb 7, 2011

beck


är på väg att få ner beck. har väntat på den här filmen länge nu!