mina kläder från orphanarms kom idag. lycklig är jag.
Apr 8, 2011
Apr 4, 2011
Mar 31, 2011
tjugofyra
jaha, så blev man tjugofyra. hur gick det till?

jag fick i varje fall ett ritbord. det har jag önskat mig länge.

Henrik Fexeus bok och Murakami Harukis böcker 1Q84 (har bara fått den andra delen än!)

Sen så åts det smörgåstårta. mmm

och sen paj.

och kladdkaka och cheesecake!

jag försökte se polergeist med. men fan, jag somnade..
jag fick i varje fall ett ritbord. det har jag önskat mig länge.
Henrik Fexeus bok och Murakami Harukis böcker 1Q84 (har bara fått den andra delen än!)
Sen så åts det smörgåstårta. mmm
och sen paj.
och kladdkaka och cheesecake!
jag försökte se polergeist med. men fan, jag somnade..
Mar 14, 2011
highway blues
trots alla olyckor och hemskheter som skett denna helgen fick jag åter lite inspiration till att fortsätta med min dracula efter att ha sett "Horror of Dracula" från 1958. Jag har även längtat till ett Japan som knappt finns idag, genom Will Fergusons bok Hokkaido Highway Blues. Sessan har givetvis gjort mig sällskap hela dagen.
Mar 11, 2011
photo: sinkdd
Trots det hemska som har hänt idag i hela japan vill hela jag, varenda liten del, varenda litet fiber i min kropp tillbaka till tokyo. jag hoppas inte olyckan blir värre än så här.
Mar 4, 2011
the brain eatersd
jaha, vad gör jag i min säng, helt ensam en fredagskväll? suger lite gör det faktiskt.. men har ingen energi då jag bara jobbar,jobbar,jobbar. jobb imorgon med och på söndag. men för att inte känna mig helt värdelös har jag jobbat på mitt nya projekt. eller ska man säga ett utav mina nya projekt? min dracula är inte färdig än men trots det gav jag mig på en ny teckning som jag ska rama in. Jag älskar ju gamla skräckfilmer och det finns inget vackrare än gamla planscher av sådana filmer. “The Brain Eaters” är mitt första projekt. Efter det blir det “die monster die!” och “not of this earth”.
Feb 22, 2011
matchbox
Feb 15, 2011
wonton
Feb 8, 2011
mintmintmint
Feb 7, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)